fbpx

עם השנים מכירים יותר ויותר מקומות עבודה, בצורך החשוב של גיבוש עובדים. בשנות השמונים והתשעים למשל, הייתה בעיה רצינית במקומות עבודה, של חוסר תקשורת בין עובדים שישבו כל אחד מהם בתוך תא קטן משלו. התא הזה, זה בדיוק מה שעשה את הבעיה הגדולה של חוסר התקשורת. זה היה סגנון של לכאורה הענקת מרחב לכל אחד, מה שיצר מצד אחד מקום פרטי ומצד שני חוסר תקשורת אפילו בעין מול עובדים אחרים.

את קירות הגבס הורידו, כי לא רק שזה לא הוסיף ליחסים, זה אפילו חיבל בהזדמנות להגיע לעובדים אחרים. במקום זה פתחו את המקום והיום בחברות הייטק למשל יש אופן ספייס, שכל העובדים יושבים בו כל אחד במקומו, ויכולים ליצור קשר עין ואף יותר מזה.

החיפוש אחר פתרונות שקשורים לגיבוש עובדים, לא נוצרו מאין. היום כל מעסיק יודע, שמקום העבודה שהוא מעניק לעובדיו חייב להיות כיפי, נעים ונוח. את מרבית שעות היום עובדים העובדים במקום, ולכן חשוב מאוד ליצור להם סביבה נעימה ומכבדת, אליה ישמחו לשוב מדי יום.

היום הרבה מקומות עבודה עורכים סדנאות גיבוש לעובדים.

סדנאות בישול- מבשלים ואוכלים ביחד

כאשר חושבים על סדנאות גיבוש לעובדים בדרך כלל מנסים לעשות משהו שמגבש את כל העובדים יחד, שתורם לשותפות ביניהם, יוצר אווירה טובה ומאפשר להם להכיר אחד את השני, שלא בבגדי עבודה.

אם מזמינים את העובדים לאירוע פתוח, בו כל אחד מהם צריך להביא נטו את עצמו, בלי כל האווירה הרשמית של העבודה, בדרך כלל אנשים מגלים אחד על השני, הרבה דברים שהם לא ידעו זה על זה. זה עוזר להם להיפתח, להעמיק את הקשר ויש לזה גם תרומה והשפעה על שיתוף הפעולה שלהם בעבודה. הרבה יותר נעים לעבוד עם אנשים שאתה מחבב, מאשר כאלה שלא. אבל איך תוכל לדעת אם אתה מחבב מישהו, אם אתה לא מכיר אותו.

סדנת בישול לעובדים מאפשרת חוויה משותפת, אנשים מתוודעים זה לזו. עושים דברים ביחד, האווירה משתחררת ואת האווירה הזו הם יכולים לקחת אתם גם למקום העבודה.

סדנאות בישול לחברות

 

איזה סדנה אתם רוצים?

המטבח הישראלי הפך לאחד המטבחים הכי מגוונים בארץ. יש לנו את המזרח התיכון, יש את מאכלי העדות ונוסף להם, גם מטבחי עולם שהישראלים אימצו כמו סושי, מטבח איטלקי, בישול צרפתי, והיום מטבח טבעוני וצמחוני טרנדי מאוד. כאשר מחליטים לקחת סדנת בישול לעובדים, צריך לחשוב על כמות המשתתפים ולרשום אותם, או לסדנה אחת או לכמה סדנאות שונות תחת כותרת אחרת. יש סדנת קינוחים, סדנה לאוהבי הבשר, ספנה ללחמים, מרקים, תבשילי חורף ועוד.

במהלך הסדנה לומדים כמה מושגים חשובים על המטבח המסוים, ויחד עם השף, לומדים כיצד להכין כמה מנות טובות, בסופו של דבר כמובן גם מקבלים ארוחה.

אנו מציעים לכם לבחור בסדנה אשר מדברת לכמה שיותר אנשים, שאנשים ישמחו להירשם אליה ולחזור עם המון חוויות וטעם טוב. סדנה בה הם ילמדו אולי לראשונה איך בוחרים נתח קצבים, ואיך מסמיכים מרק. את הידע הזה הם ייקחו אתם הביתה ומי יודע, אולי יהיה מישהו שיגלה שהוא בעצם שף מפוספס. 

חשוב לציין כי הקולינריה פורחת במחוזותינו. יש היום כל מיני סדנאות בכל מיני מקומות ואתם תצטרכו למצוא את המקום האידיאלי לסדנה שלכם.

דילוג לתוכן