fbpx

מחפשים גיוון ביחסים? נמאס לכם לבלות את סוף השבוע שלכם במסעדה או בסרט?

אם שניכם חובבי בישול ואוכל, פתוחה בפניכם האופציה להירשם לסדנאות בישול זוגיות.

סדנת בישול זוגית היא הזדמנות מצוינת לבחון את היחסים ביניכם – בזמן הסדנה אתם צריכים ללמוד להסתדר ביחד, לחלק משימות אחד לשני, להחליט על טעם משותף ובסופו של דבר גם להגיש תוצאה סופית, מנה משותפת ששניכם הכנתם. ניתן לומר בפה מלא, כי סדנה כזו יכולה להשפיע רבות על היחסים ביניכם, היא דורשת עבודת צוות, שיתוף פעולה וקבלת החלטות, ולכן צריך לדעת להסתדר אחד עם השני.

סדנאות אוכל או סדנאות יין הן חוויה, הן בונות את הקשר הזוגי ביניכם ויוצרות זיכרונות משותפים, כמובן שגם ללכת למסעדה זו חוויה לאכול ארוחה טובה ולשתות יין משובח באווירה רומנטית, אבל בישול משותף דורש הרבה יותר מלשבת ולאכול, הוא דורש מעורבות של שני בני הזוג אשר מציגה את הדינמיקה ביניכם והאינטראקציה ביניכם – מי הגורר ומי הנגרר? והאם יש איזון בין שניכם או שמא אחד משתלט על העבודה והשני עומד בצד ומתעצבן. לכן למעשה ניתן אפילו לראות את הסדנה כמין טיפול זוגי דרך האוכל.

בישול בצמד

כמו במיטב תכניות הבישול שמשודרות, ניתן להבחין כי זוגות במציאות רבים יותר מאשר זוגות של התוכנית בזמן בישול משותף, ניתן להסיק מכך שבישול מוציא את הטוב והרע מכל אחד וישנם זוגות שלא יודעים להסתדר עם הנושא. לעתים קרו גם מקרים בתוכניות בישול בהם הזוג החליט לפרוש מהתחרות עקב עימות, אך חוקי התחרות לא הרשו להם לפרוש ולכן הם נאלצו להסתדר אחד עם השני ולחזור לתחרות, מה שלבסוף עזר להם להתפייס וללמוד לשתף פעולה בצורה טובה יותר אחד עם השני. אך במציאות אין חוקי תחרות, וזוג שיתעמת אחד עם השני במהלך הבישול המשותף יצטרך ללמוד לגשר על הפערים ולהתפייס, ובכך יכולה סדנת בישול זוגית כגון סדנת סושי זוגית, לתרום ליחסים. הסדנה יכולה לחזק את הקשר ביניכם, ללמד אתכם כיצד להסתדר בתנאים ששונים לכם וכמובן ללמד אתכם איך לבשל, והאם יש כיף יותר גדול מלחלוק ארוחה משותפת וטעימה ששניכם הכנתם ביחד?

סדנת בישול זוגית

סדנאות בישול – מכל הסוגים והמינים

סדנות בישול יכולות להגיע ממגוון ארצות ומטבחים שונים, כל אחת מהן תלמד אתכם מאכלים שונים ותגרום לכם להסיק מסקנות שונות.
זו יכולה להיות סדנת ביסטרו צרפתי – בה תלמדו להכין מבחר מאכלים מהמטבח הצרפתי, סדנה אסייתית – בה תלמדו להכין מנות שונות מהמטבחים האסיאתיים המגוונים, סדנה איטלקית חלבית – בה תלמדו להכין מאכלים איטלקיים איכותיים וטעימים, סדנת איכות ובריאות – בה תלמדו כיצד להפוך את המטבח שלכם לבריא ומזין יותר, סדנת בישול טבעוני- בה תלמדו להכין מאכלים טבעוניים שלעולם לא חשבתם עליהם ואפילו סדנת קרניבורים – בה תלמדו איך להכין נתחים שונים וכיצד לבשל אותם.

לאחרונה המטבח הישראלי נפתח לשלל התרבויות והמטבחים ורק משתבח עם הזמן. כיום כולם כבר מתנסים בכל סוגי האוכל והבישול, ובסדנות השונות ילמדו אתכם מתכונים שונים מכל המטבחים וכמובן גם איך לטגן, לצלות, לאפות ולאדות בכל הדרכים השונות. הסדנה האסייתית – הינה סדנת בישול זוגית, בסדנה תכירו את שלל התרבויות השונות באסיה ותלמדו על המטבחים השונים במזרח הרחוק. הסדנה תחשוף אתכם לתבלינים, הצבעים והריחות יוצאי הדופן ותראה לכם כיצד לבשל עם חומרי הגלם השונים שאת חלקם אולי אפילו לא תזהו. בסדנה יכירו לכם את מיטב המתכונים מהמדינות השונות באסיה ותלמדו איך להכין אוכל אוריינטלי מעולה הישר מהמזרח הרחוק.

דילוג לתוכן